خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/28 - 11:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
به میزبانی دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین مجلس:

مراسم بزرگداشت نائب رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین در در محل دفتر نمایندگی جنبش حماس در تهران برگزار می شود

مراسم بزرگداشت نائب رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین در در محل دفتر نمایندگی جنبش حماس در تهران به میزبانی دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین مجلس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مراسم بزرگداشت نائب رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین در در محل دفتر نمایندگی جنبش حماس در تهران به میزبانی دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.



متن دعوت نامه به شرح زیر است؛



بسم الله الرحمن الرحیم



ولا تحْسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمْواتًا بلْ أحْیاءٌ عنْد ربّهمْ یرْزقونصدق الله العلی العظیم



جناب آقای دکتر احمد بحر نائب رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین و عضو جنبش حماس که همیشه همراه و همگام با ملت فلسطین بود و با آغاز طوفان الاقصی حاضر به ترک خاک غزه نشد بر اثر بمباران منزلش توسط رژیم صهیونیستی به شرف شهادت نائل آمد.



مراسم بزرگداشت این شهید گرانقدر توسط این دبیرخانه در محل دفتر نمایندگی جنبش حماس در تهران واقع در خیابان ولی عصر بالاتر از تقاطع نیایش خ شهید رحیمی پلاک 75 از ساعت 9:00 تا 12:00 صبح روز سه شنبه 1402/08/30 برگزار می گردد.



از عموم فعالان حامی فلسطین کارگرو ه های 25 گانه دبیرخانه سازمان ها و تشکل های مردم نهاد رسانه های حامی مقاومت و ... برای حضور در این مراسم و تقدیم تسلیت و تبریک به نمایندگی جنبش حماس دعوت بعمل می آید.



دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین./



پایان پیام

  • کد خبر : 371697
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار